„Lean LT“ yra didžiausia bendrovė Baltijos šalyse, padedanti klientams kurti didesnę vertę taikant Lean praktikas.
Mes nuosekliai plečiame veiklą Lietuvoje ir kitose šalyse. Šiuo metu „Lean LT“ ieško naujo komandos nario – 

Organizacijos ir plėtros vadovo asistento (-ės)

Darbo pobūdis:

  • Visapusiška pagalba vykdant vadovų užduotis ir padedant konsultantams profesionaliai pasiruošti darbui su klientais;
  • Skambučių valdymas, kelionių ir ekskursijų organizavimas;
  • Pasiūlymų, pristatymų ir kitos medžiagos parengimas;
  • Išlaidų ataskaitų ir statistinių duomenų tvarkymas, kitų organizacinių užduočių atlikimas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Gebėjimas dirbti nuotoliniu būdu;
  • Puikūs organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
  • Veiklumas ir efektyvumas;
  • Anglų ir rusų kalbų žinios C2 lygiu;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Darbo su Qlikview programa įgūdžiai ir Lean patirtis būtų privalumas.

Įmonė jums siūlo:

Atsakingą, aktyvų ir įvairiapusį, nerutininį darbą šaunioje komandoje. Galimybę dirbti iš namų. Savo indėliu prisidėti prie vertę kuriančių projektų ir įgauti daug naujos patirties bei žinių išskirtinėje veiklos srityje.

Konfidencialumą garantuojame. Kandidatų CV laukiami iki 2018 m. gruodžio 18 d.

CV siųsti adresu atranka@personaloverte.lt
Telefonas pasiteiravimui +370 620 93363 (Jolita Lauciuvienė)


nuotr. Mindaugo Mikulėno