Naujienos

Pagrindiniai nuotolinio darbo organizavimo principai

2020 04 08

Lean LT įmonės vadovas Vidas Petraitis dalinasi pagrindiniai nuotolinio darbo organizavimo principais.

Dirbdami nuotoliniu būdu atkreipkime dėmesį:

  1. Ar turime to laikmečio organizacijos strategiją, kur link einame (kad po to nenustebtume, kad ne ten nuėjome).
  2. Ar turime susirinkimų struktūrą, kad sistemiškai valdytume komunikaciją ir orientuotumės į rezultatą (rodikliai, problemos, veiksmų planai, datos, grįžimas, ar padaryta ar ne).
  3. Ar turime užduočių valdymo sistemas, kur matytume, kaip vykdomos bendros komandinės užduotys.
  4. Kaip valdome darbuotojų darbo laiką ir krūvį.
  5. Ar turime laiškų atsakymo (valdymo) praktikas.
  6. Kaip valdome gautuosius laiškus.
  7. Kaip pasiekiame dokumentus ir galime su jais dirbti.
  8. Ar turime sistemą, kaip nuolat bus tobulinama nuotolinio darbo sistema. Kiek idėjų įgyvendiname? Pvz., mes šiandien esame įgyvendinę lygiai 900 idėjų. Vidutiniškai per metus vienas žmogus įgyvendina 16 jų.
  9. Kaip tobuliname darbuotojų įgūdžius ir kaip tai išmatuojame?
  10. Ar tobuliname darbuotojų bendrinius įgūdžius: spausdinimo greitį, darbą su paprastomis programomis, tokiomis kaip ExcelPowerpoint ir t. t.?
  11. Na, ir, mano manymu, svarbiausia: kaip palaikome savo organizacijos kultūrą?
  12. Ar padėkojote po kiekvieno susirinkimo už puoselėjamas vertybes ir principus?
  13. Ar turite paskirtą laiką Call of Duty žaidimui?
  14. Ar žaidžiate penktadienio pavakarę Alias, I know ar ką nors kito?
  15. Ar Jūsų kolega turi disko lempą, kurią penktadienio vakarą visiems įjungia po darbų?